Termeni si conditii specifice ale serviciului de buy-back

1-Preambul:

Condițiile specifice de față sunt încheiate între orice client persoana fizica (denumit în continuare „Client”) și compania BOM Evolution S.R.L., cu sediul social în Flroesti, str. Florilor, Nr. 184, Cluj, România, CUI 50438326 înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J2024016344000, Identificator Unic la Nivel European (EUID) ROONRC.J2024016344000,  denumit în continuare „CARYO”.

Acest serviciu se adreseaza doar persoanelor fizice.

2-Obiect:

Produsele THULE acceptate în cadrul Programului Buy-Back sunt:

Portbagaje auto;

Bare transversale;

Suporturi pentru biciclete cu prindere pe bare transversale sau pe carlig;

Suporturi pentru schiuri;

Scaune de bicicleta pentru copii.


NU primim: portbagaje THULE sparte, crapate sau zgariate excesiv chiar daca au fost reparate, echipamente THULE defecte din punct de vedere tehnic.

Pentru a fi acceptat la buy-back asigura-te ca produsul tau este complet functional din punct de vedere tehnic.

Ocazional pot fi acceptate la buy-back si produse defecte, daca personalul CARYO considera ca acel produs poate fi o sursa de piese de schimb, dar nu exista o obligatie ca acel produs sau oricare alt produs adus de client in cadrul serviciului buy-back sa fie acceptat de catre CARYO.

Produsele pot fi:


✅În stare EXCELENTA: Produsul este ca nou, fără urme de uzură sau zgârieturi. Funcționează perfect. Piesele consumabile si accesoriile nu trebuie schimbate.

✅În stare BUNA: Produsul a fost utilizat puțin. Are ușoare urme de uzură (zgârieturi superficiale, accesoriile prezintă ușoare urme de folosire etc). Are nevoie de revizie și servicii de mentenanță. Piesele consumabile si accesoriile nu trebuie schimbate.

✅În stare DEFECT: Produsul are zgârieturi multiple și profunde, accesoriile sunt deteriorate. Are nevoie de reparații majore. Piesele consumabile și accesoriile trebuie schimbate în totalitate.

Produsul tău va fi verificat și evaluat, iar dacă se încadrează în acest serviciu vei primi contravaloarea produsului stabilita de comun acord in contul bancar indicat dupa achizitia produsului nou de pe site-ul www.caryo.ro (nu se incadreaza la buy-back produsele noi din categoria accesorii, produsul second-hand vandut catre noi trebuie sa fie inlocuit cu un echipament de sine statator marca THULE).


Conditii generale BUY BACK

3-Funcționalitățile Serviciului:

Serviciul de returnare îi permite Clientului vânzător:

• să-și propună produsul second-hand spre returnare,

• să cumpere un produs de pe site-ul de comerț online CARYO (https://www.caryo.ro)


4-Condiții de cumparare a produselor folosite:

Serviciul este rezervat exclusiv pentru produsele second-hand enumerate în continuare:

• produsele marca Thule, conform condițiilor stabilite de www.CARYO.ro;

• aflate în stare excelentă, bună sau defect.


•CARYO nu este obligat sa cumpere produsele propuse a fi vandute, iar evaluarea lor se va face online si fizic si se propune pretul de cumparare clientului în funcție de evaluarea făcută.



Produsele pot fi cumparate de CARYO în următoarele condiții:

• produsul second-hand al Clientului Vânzător îndeplinește criteriile de mai sus;

• Clientul Vânzător acceptă ca valoarea cumpărării articolului său sportiv second-hand să-i fie oferită sub formă de transfer bancar, dupa achizitia produsului nou de pe site-ul www.caryo.ro


Produsele cumparate astfel de către CARYO, devenite proprietatea BOM Evolution SRL, vor fi repuse în vânzare, după eventuale reparații.



Clientul Vânzător înțelege că platforma CARYO.ro are libertatea de a:


• propune sau nu Serviciul de cumparare;


• prelua o altă categorie de produs decât cele prevăzute în lista de mai sus;


•modifica prețul de cumparare sau de a refuza cumpararea.


În ziua predării a produsului folosit, Clientul Vânzător va trebui să prezinte un document de identitate valabil pentru a putea beneficia de Serviciu si se va semna un contract de vanzare-cumparare care vo contine datele de identificare ale vanzatorului, produsul si caracteristicile acestuia si pretul tranzactiei.

5-Responsabilități:

5.1-Responsabilitățile CARYO:

CARYO efectuează un control al produselor cumparate. Un tehnician al CARYO verifică elementele de siguranță ale produselor. Această verificare este efectuată în momentul predarii fizice.



5.2-Responsabilitățile Clientului Vânzător:

Clientul Vânzător se angajează să predea la CARYO produsele second-hand în stare de funcționare, fără niciun viciu sau defect care să le facă periculoase sau inadecvate pentru utilizarea în scopul pentru care au fost prevăzute. Clientul se angajează să informeze CARYO în orice situație cu privire la eventualele lipsuri ale produselor.

Clientul Vânzător declară și garantează că este proprietarul produselor second-hand pe care le vinde CARYO și ca acestea au intrat legal în proprietatea sa. Clientul Vânzător va fi înregistrat ca vânzător al produsului în înregistrările BOM Evolution SRL. În cazul efectuării unui control cu privire la acestea, se poate verifica răspunderea Clientului Vânzător.

6-Integralitate:

În cazul în care una sau mai multe prevederi ale condițiilor generale de utilizare sunt declarate nule sau învechite față de legea aplicabilă, de un regulament, celelalte condiții prevăzute vor rămâne în vigoare. Faptul că una dintre părți nu a solicitat aplicarea unei anumite clauze din condițiile de față, permanent sau temporar, nu se va considera în niciun caz o renunțare la clauza respectivă.

8-Drept aplicabil:

Condițiile generale de utilizare sunt guvernate de dreptul român.